marți, 3 mai 2011

Confuz...

       Am plecat.....am inceput acest drum numit viata....Inceputul parea promitator, si undeva pe drum m-am ratacit. Ma intreb unde am gresit, sunt confuz, cineva sa ma ajute. Un indiciu ar fi bun, sa-mi pot da seama, unde sa ma duc, incotr-o sa ma intreb. Timpul trece asa repede, si incep sa realizezi ca orice alegere, oricat de mica ar fi, iti influentiaza toata viata, ca o cascada. Daca m-as fi aptinut sa mananc o ciocolata, nu m-as mai fi dus la magazinul ala, si nu as fi intarziat, nu m-as mai fi certat cu ea, si nu am fi avut prima noastra cearta, si totul ar fi fost mai bine. De acolo cascada si furtuna....
   
     Am plecat pe drumul meu, sper sa ajung cu bine, si cand am sa ajung va trimit o felicitare.


                                                                                   Cu bine, George din trecut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu