duminică, 4 iulie 2010

Romania
















             Romania un nume care ne lasa un gust amar,un nume care-si va mai adauga un R la inceput.O tara care a putut,a avut,dar a decis ca nu are nevoie...merge pe datorie.Am vandut tot ce s-a putut,ca sa ne putem bucura de banci,biserici,farmacii si case de amanet.

       Sa dezvolt putin problema.. In caz ca te ia durerea de cap sau cu lesin cand afli de la banca de multele datorii,te poti duce la farmacie ca sa-ti poti amana un pic inevitabilul(death),apoi te indrepti spre amanet,sa poti face rost de bani,iar cand numai ai ce amaneta te duci sa te rogi la Dumnezeu,cu speranta ca-ti va trimite din cer o valiza cu euroi.Dar nu-i nimic te duci acasa si te delectezi cu manele,emisiuni de cacat,si multe alte porcarii ca sa-ti poata murii si ultimul neuron plictisit din lipsa de activitate si-ti zici in gand..."Lasa ma ca merge asa".

      Asta e tara mea,o mica tarisoara in care sunt mai multe masini de lux aglomerate in capitala ei murdara decat la Paris,o tara in care se promoveaza lipsa de cultura,idiotenia si multe alte porcarii.Dar ce putem face,ne-am facut-o cu mana noastra sau mai exact cu a lor,eu cel putin nu consider ca am participat si contribuit cu nimic la acest fiasco care nu se mai termina.Eu sunt in tara mea,e mica dar e a mea.Va salut.....my first post(crappy)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu